miercuri, 18 iulie 2012

Sapunul Dove, cu 1/4 crema hidratanta....


Mai stiti reclama de la sapunul Dove in care o tanti spunea, referitor la pret, ca ar fi putut cumpara mai multe sapunuri, poate chiar doua, cu banii pe care i-ar fi dat pe un sapun Dove? Intotdeauna cand vedeam ad-ul ma gandeam la ce o fi fost in capul echipei de advertising in momentul in care s-au oprit la replica asta.
In fine, v-am spus cum imi hidratez si tonifiez tenul, dar nu v-am spus cum il curat, curatarea fiind primul pas in ritualul de ingrijire al tenului. Ei bine, sapunul Dove este aliatul meu in mentinerea tenului curat si hidratat. Iata ce am gasit pe site-ul celor de la Unilever (care este compania producatoare) referitor la sapunul Dove:
Primul produs Dove, un sapun cu o formula revolutionara, care continea o patrime crema hidratanta si ingredienti de curatare neutri, a aparut pe piata din SUA in 1957. Sapunul-crema Dove promitea femeilor ca nu le va usca pielea, asa cum fac sapunurile obisnuite. Femeile l-au incercat si au vazut ca Dove este o marca onesta, care face exact ceea ce promite. Asa a inceput relatia de incredere profunda dintre marca Dove si consumatoarele sale.

Dove chiar face ceea ce promite si nu cred ca as incerca un alt produs de curatare a tenului.
Se gaseste in mai multe variante, pe toate le folosesc, dar preferatul meu este Dove Exfoliating, cu particule fine, fine ce curata in profunzime tenul. Senzatia de dupa spalare este super!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu